poniedziałek, 8 stycznia 2018

Palacze do wystrzelania! Cel! Pal! A raczej: NIE PAL!

A tak całkiem serio: palę papierosy codziennie od kilku lat i nie zliczę ile razy ktoś chciał mnie uratować przed moim nałogiem mówiąc: "Taka ładna dziewczyna, a pali - i po co to?" czy "Sama się głupio trujesz!" I nie będę tu walczyć za tymi, którzy palą, bo to głupie (jeśli ktoś uważa, że palenie nie jest głupie to albo za krótko palił albo sam jest głupi), denerwuje mnie jednak, że osoby niepalące walczą ze mną. Każdy mój papieros jest dla nich zaproszeniem do niekończącej się batalii jakie to papierosy są złe - opowiadają o reportażach w telewizji, o przypadkach znajomych czy rodziny, o strasznych konsekwencjach, o szkodliwości nawet jednego papierosa. Samo tłumaczenie, że wiem, na co się decyduję nie pomaga. Nawet kiedy mówię, że alkohol też jest szkodliwy to słyszę, że to co innego. 

W imieniu siebie samej i moich współpalaczy:
Moi drodzy, na każdej paczce są informacje, jakie ciekawe substancje można napotkać w tej małej paczuszce oraz jakie niewyobrażalne rzeczy mogą się nam przytrafić. Ponadto jedna paczka kosztuje teraz około 15zł. Jak zaczynałam kosztowała 10. Jak zaczynała moja siostra kosztowała 5. Skoro nie przekonują nas ani te informacje ani te statystyki to na pewno wasze gorzkie żale nas też nie sprowadzą na dobrą drogę.

Amen.


1 komentarz:

  1. Żeby nie palić trzeba nie palić !:p A jak palisz to jeden komentarz jakiejś baby raczej Cię od tego nie odwiedzie :) true true...

    OdpowiedzUsuń