poniedziałek, 21 października 2013

O tak, dwa posty dziennie to coś, czego dawno nie robiłam.
I teraz z zupełnie innej beczki. Coś o co bym się nie posądzała.
Temat: Miłość.
Każdy z nas chce poczuć bicie swego serca. Każdy chce poczuć bicie serca innej osoby. Każdy pragnie miłości. Czystej, bolesnej, nie-mogę-żyć-bez-ciebie miłości.
Co jeśli jednocześnie chcę jej i napawa mnie lękiem? Co jeśli jest tam ktoś dla mnie, a ja usilnie staram się go omijać? I chyba pytanie, które każda kobieta zadała sobie chociaż raz: Co jeśli tego kogoś nie ma?
Skąd mam wiedzieć czym jest miłość? Skąd mam wiedzieć jak się ją czuje? Skąd mam wiedzieć z czym ją się je? Skąd mam wiedzieć, że to jest ta osoba, ten czas?
Nie mogę wiedzieć. I to jest piękne i tragiczne za razem. Mam prawie 20 lat i nie znam smaku miłości. To piekielne uczucie pozostaje w mojej krainie marzeń lub może lepiej ujęty byłby zwrot kraina koszmarów? Sama nie wiem.
Podobno jest to uczucie nieziemsko przyjemne i jednocześnie bolesne. Przyjemne i bolesne - brzmi jak coś dla mnie :P A tak na całkiem serio, jak znaleźć miłość? Czy przyjdzie sama i zapuka do mych drzwi? Czy może zgubiła mój adres i powinnam jej poszukać?
Ktoś kiedyś powiedział: "Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu. Przyjdzie - zrobi niespodziankę." Czy naprawdę nie ma innej opcji? Należy pesymistycznie uczepić się swojego dotychczasowego życia i nie liczyć na nic więcej?
Chyba jestem kobietą pełną wątpliwości i sprzeczności...


4 komentarze:

  1. Godzinę po dodaniu Twojego postu, ja już musiałam wstawać na wykłady :p Ogólnie wniosek z tego taki, że trzeba się spotkać. Tylko kiedy, jak nie ma czasu???

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja siostro, stwierdzam z przyjemnością dla świata że jesteś już dorosła. I naprawdę dorosłe życie jest przejebane. Teraz będzie cie nawet cieszyć jak babka w sklepie poprosi o dowodzik. Buziak sweetaśny dla dżoany

    OdpowiedzUsuń
  3. "Skąd mam wiedzieć czym jest miłość? Skąd mam wiedzieć jak się ją czuje? Skąd mam wiedzieć z czym ją się je? Skąd mam wiedzieć, że to jest ta osoba, ten czas?"
    no kurde. ja też nie wiem. i się zastanawiam, czy każdy ma takie wątpliwości.
    Ale chyba.. na każdego przyjdzie pora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No niby na każdego przyjdzie pora. Problem w tym, że ja już jestem na tyle stara, że naprawdę zastanawiam się, kiedy nadejdzie mój czas. Część moich znajomych jest już zaręczona, a większość ma stałych partnerów, stąd to smutanie na ten temat :P

    OdpowiedzUsuń