poniedziałek, 16 kwietnia 2012


Cześć.
Jak w każdym nastolatkowym życiu nadchodzą smutne momenty. Cieszę się, że przynajmniej nie jestem różowym zjebem, ale pisząc takie emoskie noty mam ochotę samą siebie zbluzgać. Chuj tam. I tak napiszę. A więc, nie zaczyna się zdania od "a więc", pomyślałam, że tak sobie tutaj wyleje moje żale, bo niby czemu nie?
Sobie tak czasem rozmyślam o przyszłości... Mimo, że często pierdole, gdzie ja to się dostanę na studia i co ja tam będę robić oraz że będzie tak wspaniale, że ja pierdole i sweetaśnie aż tak bardzo, że różowy jednorożec galopujący na tęczy wyczarowanej z kociołka rudego karzełka z czterolistną koniczyną na zielonym cylinderku byłby w pizdu mniej sweetaśny, to jakoś nie mogę się pozbyć tej myśli, że bezpowrotnie stracę wielu cennych pojebańców, bez których moje życie już nigdy nie będzie takie samo.
Deszczu

9 komentarzy:

  1. Asiek nie wiem dlaczego ale czytając ten wpis od poczatku do konca mialam wielkiego banana na twarzy:D hahahahaha:D:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Niby powinnam się zasmucić, ale w sumie nie ma o co strzelać focha, gdyż rogal na twarzy to cholerna podstawa, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aśkensie, w życiu każdego człowieka przychodzi czas na zmiany :) Bardzo możliwe, że gdybyś nie miała świadomości tego, że zaraz koniec to nawet byś tego wszystkiego nie rozpatrywała w ten sposób :) a może za pare miesięcy poznasz innych, dużo ciekawszych ludzi? :> Będzie OK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja chcę mieć i nowych i starych ziomów. Nie chcę takich smutnych zmian, chcę tylko te dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiek nas tak szybko sie nie pozbedziesz:p

    OdpowiedzUsuń
  6. z doświadczenia wiem,że z prawdziwymi przyjaciółmi nie ma mowy o rozstaniach,a ukonczenie liceum,to tylko kolejny etap,który trzeba zamknąć aby otworzyc nowy...być może piękniejszy.jednak najbliźsi i najukochansi pozostają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jednoczę się z Tobą jakoś tam. też się emoszę po gimnazjum. ale co tam, rogal na ryj i podbijamy Trójmiasto, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń