wtorek, 3 kwietnia 2012



Dobry wieczór!
Z radosnym rogalem na twarzy informuję, że nie uczyniłam dzisiejszego dnia absolutnie nic produktywnego i dobrze mi z tym. Siedzę sobie w swoim pokoju, słucham radosnego pop'u, który poleciła mi swego czasu Kamila i uśmiecham się do szczęśliwych wspomnień chwil spędzonych razem z przyjaciółmi. Wymusiłam na mamuśce całą masę komplementów, trochę się powygłupiałam i dużo się śmiałam dzisiejszego dnia. Ogólnie pozytywnie kończę ten dzień i chciałam się tym podzielić i być może wywołać jeszcze jeden uśmiech.
Do widzenia ;)
Deszczu

P.S. Kamilko, mam nadzieję, że się nie gniewasz za te fotę. Czekam tu na Ciebie.

2 komentarze:

  1. A ja mam paczke zielonych żelków sugarland <3 I w pełnie nie akceptuje mojej twarzy na tym zdjęciu. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazowe zdjęcie musi być zawsze. pochwalam.

    OdpowiedzUsuń